השורה התחתונה היא שמדובר במניפולציה שמנסים לבצע על האוכלוסיה, בקמפיין שתכליתו היא כלכלית. נותרו יותר מדי מנות של חיסוני השפעת ה"רגילה", אז שולפים טריק ישן כדי לזרז אותנו. למה הכוונה? מכירים את "רק היום רק היום" או את גרסתו מהקניון, "להעיף את הסחורה מהמדפים"? יפה, זוהי הגרסה המפחידה והמאיימת.
בפאניקה הקודמת של שפעת החזירים, נקבע לבסוף כי היה מדובר ב"מגיפה שמעולם לא היתה". עוד – בכתבה שפורסמה ב-Ynet.
מדובר בשיווק, שיווק וגם שיווק. זה מתחיל בהודעות טקסט שנשלחות לסלולרי, לבוא להתחסן ולקבל הפתעה לילדים. כשהפסטיגל בסניף קופה"ח לא משכנע והחיסונים לא "נמכרים" מספיק, עולים מדרגה: מייצרים פאניקה שתדחוף את הציבור להתחסן. כי כידוע, בישראל, מה שלא הולך בכוח, הולך בעוד יותר כוח.
ואז, לצורך העניין, יגייסו ליצירת הפאניקה גם נפטרים שאין דרך לדעת כי מה שקרוי "שפעת החזירים" אכן גרם למותם. זו חזרה על מהלך ותיק כבר מ-2009, כשזה היה הסיפור.
ואם חולים גם אלה שחוסנו כנגד שפעת החזירים, האם זו לא סיבה לחשוב שוב? (ראיון עם אביה של הילדה שחלתה בשפעת לאחר החיסון).
מה אפשר לעשות: לא להלחץ; לצרוך הרבה ויטמין סי איכותי (ממקור של פקעות ורדים או פירות יער); לשמור על הגיינה; לשקול צריכת שמן אורגנו (הקוטל ללא-רחם וירוסים וחיידקים); להעשיר את התזונה באופן יומיומי בשלוש שיני שום לפחות, כף כורכום ושתי כפות שמן קוקוס.
מה אפשר לא לעשות: השתדלו לא לצרוך את הרעלים הלבנים, כלומר קמח לבן, סוכר לבן ובעיקר מוצרי חלב. הם מייצרים ליחה ומכבידים על הנשימה, על העיכול ובכלל.
יש לך את זה ביותר חזק? הנה פתרון נהדר, טבעי, יעיל: בהומאופתיה ישנן למעלה מ-200 טיפולים לשפעות. להומאופתיה יש רקורד עצום ומוכח של הבראת המטופלים גם במצבי שפעת. דוגמא? בבקשה! על הריפוי ההומאופתי בתקופת השפעת הספרדית הקטלנית אפשר לקרוא כאן.
מידע נוסף אפשר להשיג בפוסטים הקודמים שלי בנושא, שסקרו את המצב המשוכפל הזה גם בשנים הקודמות.
עוד? בשמחה! לשאלות וייעוץ התקשרו אליי: 054.4717547 והאזינו לי ברשת א' ביום שלישי הקרוב (29.12) בשעה 08:00.
* תוספת #1 בדיעבד: מומחה ממשרד הבריאות מגלה איך בהוקוס פוקוס שכזה שפעת החזירים הפכה להיות שפעת "רגילה". איזה פליק פלאק מרהיב. של וירוסי השפעת, כלומר..
** תוספת #2 בדיעבד: ב"מבט" מביאים כתבה ארוכה שכותרתה "מי מרויח מבהלת חיסוני השפעת". האינטרסים הכלכליים מנווטים את הכותרות המבהילות הדוחפות אוכלוסיות אל קופות החולים.